Yalo'nun Konuşma Ticareti ile Satışları Artırma
Yalo, işletmelerin mesajlaşma uygulamaları aracılığıyla müşterilerle etkili bir şekilde etkileşim kurmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış güçlü bir Conversational Commerce Platformudur. Üretken AI teknolojisinden yararlanarak, daha derin ilişkileri teşvik eden kişiselleştirilmiş etkileşimler sağlar. Anahtar özellikler arasında, konuşma akışlarını oluşturma ve test etme için Flow Builder, yüksek kaliteli müşteri etkileşimlerini yönlendirmek için Engagement araçları ve doğrudan konuşmalar içinde ürün satışlarını kolaylaştıran Commerce yetenekleri bulunmaktadır. Platform, mobil pazarlama kampanyaları için iyi bir şekilde uygundur ve WhatsApp gibi popüler mesajlaşma uygulamalarıyla sorunsuz bir şekilde entegre olarak, sohbetten insan temsilcilerine geçişleri Sales Desk özelliği aracılığıyla sağlar.
Bu özelliklere ek olarak, Yalo, işletmelerin konuşma stratejilerini optimize etmelerine ve satış performansını artırmalarına yardımcı olan kapsamlı Analytics sunmaktadır. 'Yalo Clouds' özelliği, marka ilişkilerini yönetmeyi ve operasyonları etkili bir şekilde ölçeklendirmeyi kolaylaştırarak iş ekosistemini geliştirir. Farkındalık, satış, satış sonrası ve içgörüler gibi segmentlerle, Yalo kişiselleştirilmiş satın alma deneyimleri oluşturmayı ve tam bir müşteri yolculuğu geliştirmeyi destekler.